Nyitólap eMail beállítások Megosztott mappák és naptárak felvétele SmarterMail rendszerben

Megosztott mappák és naptárak felvétele SmarterMail rendszerben

Utoljára frissítve: Apr 17, 2025

Jelentkezzen be

  1. Nyissa meg a böngészőt, majd látogasson el a http://mail.aspnet.hu oldalra.

  2. Jelentkezzen be azzal az e-mail címmel és jelszóval, amelyhez tartozó mappát vagy naptárat meg kíván osztani.


2️⃣ Megosztott erőforrás létrehozása

  1. A felső menüsávban kattintson a Beállítások ikonra (fogaskerék).

  2. Válassza a bal oldali menüben: Megosztott erőforrásaim.

  3. Kattintson: Rész hozzáadása.

  4. Válassza ki, hogy mit kíván megosztani (pl. Naptár, Mappa), majd kattintson a Következő gombra.

  5. Adja meg:

    • Kinek osztja meg (azonos domainen belüli felhasználó)

    • Hozzáférési szintet (pl. Olvasás, Írás)

  6. Kattintson a Mentés gombra.

📝 A megosztott elem ezután megjelenik a listában. Új tételhez ismételje meg a fenti lépéseket.


3️⃣ Hozzárendelés a másik felhasználónál

  1. Jelentkezzen be azzal az e-mail fiókkal, akivel meg lett osztva a mappa/naptár.

  2. Lépjen a Beállításaim > Hozzárendelt erőforrásaim menüpontra.

  3. Kattintson: Hozzácsatolás erőforráshoz.

  4. Válassza ki a listából a megosztott erőforrást, és kattintson: Csatlakoztat.

  5. Adja meg a kívánt nevet, majd mentse el.


4️⃣ Szinkronizálás SmarterMail Sync klienssel (opcionális)

IMAP használata esetén nem szükséges Sync kliens – az e-mail kliens automatikusan letölti a megosztott mappákat.

Ha Naptárat vagy Névjegyeket is szeretne szinkronizálni:

  1. Lépjen a Beállításaim > SmarterMail Sync menüpontra.

  2. Töltse le a rendszerének megfelelő Sync klienst és telepítse. ⚠️ A telepítés előtt zárja be a levelező klienst!

  3. Indítsa el a klienst, majd:

    • Hozzon létre annyi új Naptár mappát, ahány megosztott naptárt szeretne használni.

    • Kattintson: Account Settings > Add

    • Adja meg:

      • Felhasználónevét, jelszavát

      • SmarterMail URL-t: https://mail.aspnet.hu

  4. A „…” gombra kattintva válassza ki:

    • Bal oldalt: szerver oldali megosztott erőforrás

    • Jobb oldalt: lokális (helyi) naptár, ahová szinkronizálja

  5. Válassza ki, mikor történjen szinkronizálás:

    • Ajánlott: Always (mindig)

🔄 Ezután indítsa újra a levelező klienst – a szinkronizálás automatikusan működni fog.