Szeretnénk tájékoztatni minden jelenlegi és leendő ügyfelünket, hogy cégünk áttért az ún. díjbekérő levél rendszerre.
🔄 Hogyan működik az új rendszer?
A meglévő szolgáltatások megújítása, vagy új megrendelések teljesítése előtt:
-
díjbekérő levelet állítunk ki,
-
ennek kiegyenlítése szükséges a szolgáltatás elindításához,
-
a befizetés után kiállítjuk a hivatalos számlát.
📄 Mi az a díjbekérő levél?
A díjbekérő levél egy előzetes fizetési értesítő, amelyben:
-
Feltüntetjük a pontos szolgáltatásokat és időszakokat,
-
Megtalálható rajta:
-
fizetési határidő
-
keltezés
-
sorszám
-
végösszeg
-
Az utalás közleményében kérjük a díjbekérő sorszámát feltüntetni.
💰 Mikor kell fizetni?
A díjbekérő levél fizetési határidejének lejárta előtt kell a teljes összeget kiegyenlíteni.
Ha a fizetés megtörtént:
-
Három munkanapon belül kiállítjuk az elektronikus számlát,
-
amelyet e-mailben továbbítunk Önnek.
Ez a számla már nem igényel újabb fizetést, mivel státusza: „fizetett”.
❗ Mi történik, ha nem fizet időben?
Ha a díjbekérő határideje lejár, és nem érkezik be az összeg:
-
Jogunk van felfüggeszteni a szolgáltatást,
-
vagy akár felmondani azt — mintha számlát nem fizettek volna ki.
📬 Elektronikus kézbesítés
A díjbekérő levelet alapértelmezetten elektronikusan küldjük.
Ha Ön inkább papíralapú kézbesítést szeretne postán, kérjük, ezt jelezze ügyfélszolgálatunk felé.