Ha a levelező kliens vagy egyéb program hibát jelez a tanúsítvány miatt (például nem tud biztonságos kapcsolatot létrehozni), az alábbi lépések segíthetnek.
Windows
-
Végezzen teljes Windows Update-et, telepítse az összes biztonsági frissítést.
-
Ha nem megoldható a frissítés:
-
Töltse le a tanúsítványokat:
-
Sectigo DV R36 intermediate: https://crt.sectigo.com/SectigoPublicServerAuthenticationCADVR36.crt
-
Sectigo Root R46: https://crt.sectigo.com/SectigoPublicServerAuthenticationRootR46.crt
-
-
Nyissa meg a tanúsítványt dupla kattintással, indítsa el a telepítő varázslót.
-
Válassza, hogy manuálisan adja meg a tárolót:
-
Intermediate tanúsítvány: Köztes tanúsítvány-kiadók
-
Root tanúsítvány: Megbízható gyökértanúsítvány-kiadók
-
-
macOS
-
Végezzen szoftverfrissítést az Apple menüben.
-
Ha nem megoldható:
-
Töltse le a tanúsítványokat (linkek fent).
-
Nyissa meg a Keychain Access (Kulcskarika-kezelő) alkalmazást.
-
Importálja a tanúsítványokat a System kulcstartóba.
-
A tanúsítvány tulajdonságainál állítsa be, hogy Always Trust.
-
Linux
-
Végezzen teljes rendszerfrissítést (pl. apt, yum).
-
Ha nem megoldható:
-
Másolja a tanúsítványt a CA tanúsítvány könyvtárba.
-
Frissítse a tanúsítvány adatbázist.
-
Android
-
Végezzen rendszerfrissítést a beállítások menüben.
-
Ha szükséges:
-
Töltse le a tanúsítványt a telefonra.
-
Telepítse a biztonsági beállítások között, mint CA-tanúsítvány.
-
iOS
-
Végezzen rendszerfrissítést a beállítások menüben.
-
iOS rendszeren CA tanúsítvány telepítése csak rendszerfrissítéssel vagy MDM profillal lehetséges.
Megjegyzés
Ha továbbra sem működik a kapcsolat, előfordulhat, hogy a kliens program túl régi, és nem támogatja a modern biztonsági protokollokat. Ebben az esetben kérjük, frissítse a levelezőprogramot vagy eszközt is.
További segítség
Amennyiben szükséges, forduljon hozzánk bizalommal, segítünk a tanúsítvány telepítésében.